1. Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie.
  2. Klient zobowiązany jest przy odbiorze przesyłki sprawdzić, czy nie jest ona uszkodzona. W przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia, Klient zobowiązany jest w obecności kuriera/listonosza otworzyć paczkę i sprawdzić, czy zamówiony towar nie uległ uszkodzeniu w trakcie transportu. Jeżeli okaże się, że produkty są uszkodzone, wylane, czy też pogniecione, Klient zobowiązany jest spisać protokół reklamacyjny, zawierający odmowę przyjęcia paczki oraz powód. Protokół taki będzie podstawą do złożenia reklamacji przez Sklep u przewoźnika.
  3. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od otrzymania przesyłki.
  4. Zwrot towaru może zostać przyjęty przez Sklep tylko, jeżeli produkt nie był przez Klienta w jakikolwiek sposób naruszony. Produkt nie może nosić żadnych śladów używania: nie mógł być otwarty, uszkodzony, czy też pozbawiony oryginalnego opakowania.
  5. W przypadku odsyłania przez Klienta produktu, produkt ten powinien być dokładnie zabezpieczony tak, aby nie uległ zniszczeniu. Aby zwrot został uznany, Sklep powinien otrzymać produkt w takim stanie, w jakim go wysłał.
  6. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z 2000 r. z póź. zm.), sprzedający zobowiązany jest zwrócić całość kosztów poniesionych przez kupującego w związku z zamówieniem (suma: ceny towaru i kosztów wysyłki do klienta). Klient ponosi jedynie koszty przesyłki zwrotnej.
  7. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
  8. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrotu Klient otrzyma pieniądze przelewem bankowym.
  9. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w przeciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (np. brak produktu w magazynie), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  10. Produkty przedstawione na zdjęciach mogą się nieznacznie różnić od produktów zamówionych i i różnice te nie mogą być powodem reklamacji.